Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2010 00:43 - Камелия: Не съм най-скъпоплатената курва в тая държава
Автор: slivenplus Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6263 Коментари: 0 Гласове:
-1




image   "Камелия е бременна!", гръмнаха всички медии миналата седмица. Именно това била причината 39-годишната фолкпевица по собствено желание да откаже участие в лятното турне на „Пайнер”.

Самата Камелия е разбрала, че е бременна от… вестниците, установи репортерска проверка на „ШОУ”. Певицата опроверга „благата вест” на личната си фейсбук страница. „Ха, чакала съм бебе… не знаех. Искам да имам дете, но него не мога да си го поръчам. Когато стане, тогава”, заяви чипровската Мадона.

Сексбомбата на фолка направи изключително шокиращо предвид скандалния й имидж признание – че в живота си е спала само с двама мъже! „В ученическите си години бях с едно момче от Кюстендил, казва се Борко. Сега е щастливо женен и има детенце. Чуваме се от време на време с него и жена му. Връзката ми с Борко беше платонична. С него ходехме на кино и се целувахме.

След това тръгнах с едно момче, което беше седем години по-голямо от него. Беше първият мъж в живота ми. Влюбих се като ученичка, може би защото беше по-голям от мен и видях в него друг тип мъж. Той също беше много влюбен в мен и затова изкарахме заедно девет години. Заради него зарязах свиренето на пиано. И след него дойде Цветин“, споделя певицата, която убитият мутрописател Георги Стоев бе обявил за най-скъпоплатената ВИП проститутка. Камелия обаче търди: „Моногамна съм. Нямам много мъже в живота си, но имам дълги връзки. Така се е стекъл животът ми, поне засега. Може пък тепърва да наваксам. Съдбата непрекъснато ни поднася изненади и никога не се знае какво се случва. Не мога да прогнозирам дали Цветин ще е човекът, до когото ще остарея“.

Изпълнителката на „Опа-лапа-лапа-дръж” разбива още един мит – че е била любовница на митичния „фолктерминатор” Коко Динев. “Не съм спала с него! Коко е страхотен мъжкар. Той наистина знае как да сваля една жена. Показва се като мъж на място и затова жените хлътват бързо по него”, описва любовника на Нелина, Софи Маринова, Анелия, Преслава, Емилия и прочее чалгазвезди тя.

Камелия за пръв път коментира и „разкритията” на Георги Стоев, който приживе заяви в “Горещо”, че един час секс с нея струва 40 000 лева: “От една страна, трябва да му благодаря, че ми е определил такава висока тарифа – откъдето и да погледнеш, добра сума. В моя случай ми ги дал някакъв си арабин, ама кой точно, аджеба, е той – мълчание. Ега ти, излязох най-скъпоплатената курва в тази държава!”, възмущава се изпълнителката на „Оргазъм”.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031